torsdag 16 oktober 2008

Fotografering på förskolan

När jag var som mest sjuk och hade 41 graders feber, i alla fall innan Alvedon, då var det fotografering på förskolan. Samma dag då vi senare åkte till akuten första gången. Mamma och pappa ville gärna att jag skulle vara med på gruppfotot så att jag inte känner mig utanför när det sätts upp på väggen. Så jag och mamma gick dit. Jag satt i mammas knä och tittade trött på de andra barnen. Mamma tyckte att det hade räckt för mig att vara med på gruppkortet men fröknarna ville gärna att jag även tog individuella kort. När mamma gick in med mig så ville jag inte alls, men med en av fröknarna gick det bra.

Här nedan ser ni resultatet. Jag kanske inte ser så pigg och glad ut som man hade kunnat hoppas på, men det kanske ändå blev bättre än vad man kunde förvänta sig. Det blir nog i alla fall ingen förstoring på väggen på det här fotot.

1 kommentar:

Anette sa...

Hej sötnos. Vi fick också hem fotot från vår grupppfotografering igår. Jätteroligt att ha på hela gruppen. Vi valde att inte ta det enskilda fotot. Då hade vi föräldrar behövt vara med.