onsdag 8 oktober 2008

Lite bättre

Idag har jag varit piggare, fast det har gått lite upp och ner. I morse var jag rätt gnällig och febern låg på 39.2. Efter en skön promenad i vagnen till apoteket så piggnade jag till och lekte mycket. Febern gick ner under 39 och mamma och pappa trodde att det gick åt rätt håll. Jag har dock inte velat ha mycket att äta idag. Jag somnade i vagnen ett tag runt 10, och sen ville jag inte sova något mer trots att jag var trött. Så när kvällen kom så var jag övertrött och somnade till slut i soffan. Nu hade febern gått upp till 39.8 igen. Jobbigt. Jag hoppas jag får sova gott i natt, vilket även mamma och pappa behöver, men det verkar inte så lovande.

Så njut av er sömn ni som kan. God natt.

1 kommentar:

Anette sa...

Hoppas att febern går ner nu och att du blir bättre. Kram Anette