fredag 24 oktober 2008

Besök hos Alice

I dag på eftermiddagen så har jag och mamma varit i Södra Sandby och hälsat på Alice och hennes mamma Cicci.

Hon hade också en racerbil som jag lånade och döpte till Maxi (Masse).

Sen lekte vi lite tillsammans också. Alice bjöd mig på fika.

Hmm, vad ska jag laga för mat?

När mamma gick och hämtade en ny blöja passade jag på att busa med Alice hårtvättsring. Tittut.

Mimmi säger också tittut.

Man kan ha den som krage också.

Sen busade jag lite i deras soffa. Nu fick mamma hjälp av Alice att ta bilderna. En blivande proffsfotograf som verkligen gick in för uppgiften.

Innan vi åkte hem så satt vi lite tillsammans i soffan och läste.

Tack för en mysig eftermiddag.

2 kommentarer:

Anette sa...

Ser ut som en rolig eftermiddag.

Unknown sa...

JÄtteroligt att ni kom och hälsade på. Våra flickor är ju nästan exakt lika gamla för er som inte vet. Emilia är 1 dag äldre.
Kramar från Alice och Cecilia