onsdag 3 september 2008

Trött

Idag vaknade jag redan 4:45. Mamma försökte få mig att somna om men efter nästan en halvtimme gav hon upp. Jag var orolig och ville ha välling. Så jag fick lite, för jag äter annars frukost först på förskolan. Jag fick sitta i mammas knä när hon åt frukost och det var skönt. Sen tittade jag på tv när mamma och pappa gjorde sig iordning. Jag var fortfarande trött när pappa lämnade mig på förskolan.

När mamma hämtade mig så hade hon cykeln med och så cyklade vi till biblioteket. Där var massor med böcker men jag tyckte att det stora fiaspelet och mjukdjuren var roligast. Titta vilken stor nalle som jag drog i nosen. Visst är jag väl modig :)

När vi kom hem var jag jättetrött och orkade knappt äta någonting. Klockan halv sju somnade jag. Det har nog aldrig hänt förr.

1 kommentar:

Anette sa...

Skönt att somna tidigt när man varit uppe sen fem. Vad roligt att ta en runda till biblioteket. Där har vi fortfarande aldrig varit.Igår sov Felicia bara 50 minuter på dagen så hon var väldigt trött på eftermiddagen och ville sova vid 19. Imorse hörde vi henne från 05:10 men hon gick med på att ligga kvar i sängen til 07, skönt.