måndag 22 september 2008

Paska

I eftermiddags var jag och mamma och paskade. Ja, plaskade alltså, på simskolan. Just nu tycker jag det är jättekul. Jag skvätter vatten, sprattlar med fötterna, kiknar av skratt och kastar mig ut i vattnet. Jag tycker om att bubbla i vattnet och eftersom varken jag eller mamma är så rädd för att hamna under vatten så får jag väl en del i mig. Precis innan vi skulle avsluta så fick jag förmodligen en kallsup, och sen kräktes jag i poolen. Jag och de andra kom snabbt upp ur vattnet och ledarna fick ta fram håven och starta nån reningsprocess. Så nästa grupp fick nog vänta lite innan de fick hoppa i. Pinsamt. Fast jag ville hoppa i igen. Jag hade ju inte fått sjunga avslutningssången "Kalle Anka satt på en planka...".

1 kommentar:

Anette sa...

Det verkar hända mycket grejer i er bassäng. Visst är det roligt att plaska. Kram Felicia