torsdag 18 september 2008

Tittut och annan lek



Nu är jag redo att gå hem från förskolan. Vi har hämtat mössa och vantar från min låda. Det är den längst bort. Men jag behöver inte ha dem på nu, då det inte är lika kallt som i morse.

Innan vi gick så lade jag mig på mage på bänken och kastade slängkyssar. Mamma skrattade gott och undrade vem som har lärt mig det.



På vägen hem stannade vi vid en lekstuga på andra sidan Trollsjövägen. Det var roligt att klättra omkring där och leka tittut med mamma.







Sen gick vi vidare till en stor sandlåda i närheten. Här har barnen alltid lämnat kvar en massa leksaker som jag gärna lånar. Bäst är ju alla bilar. "Du och dina bilar" sa fröken med glimten i ögat på förskolan. Ja vadå då, det är ju det bästa som finns.


Med hjälp av självutlösaren på kameran så kunde mamma också fastna på en bild.

2 kommentarer:

Janeth och Thyra sa...

Hej Emilia, vad fin du är i din röda jacka!! Ja mamma också!! Ser ut att vara en rolig sandlåda. Väldigt stor och med många saker. Skönt att du mår bra nu. Det görajag också! Kram Thyra

Anette sa...

Härliga bilder och det ser så kul ut. Jag har också lådan längst ut på mitt dagsi :)Kram Felicia