lördag 20 september 2008

Modevisning och fotografering

Idag har vi varit i Malmö. Mamma skulle äntligen få klippa sig. Redan förra lördagen stod hon utanför och väntade, men då kom ingen. Det visade sig att deras bokningssystem på internet inte fungerade. Som kompensation idag fick hon 50% rabatt (har annars 25% genom jobbet), inpackning, fika och två stämplar på kortet som tar henne närmare en gratis klippning. Hon är nöjd med både kompensationen och klippningen.

Det blev även lite shopping. Nu på kvällen mannekängade jag i mina nya vindbyxor som matchar min jacka, samt i min nya duschring. Jag är inte så förtjust i schampoo i ögonen. Kolla så snygg jag blev. Mamma tyckte jag såg ut som en biodlare.




Efter ett tag blev jag intresserad av kameran. Jag visste precis vilken knapp jag skulle trycka på. Först tog jag ett foto på mamma.


Sen tog jag ett foto på mig själv också. Pappa behövde bara hålla i kameran, ja kanske sikta lite också. Det var inte så skönt med blixten rakt i ögonen.


2 kommentarer:

Anette sa...

HAHA får hålla med mamma att du liknar en biodlare men vilka fina byxor, perfekt nu på dagis innan vinteroverallen ska på.

Vilket fint kort du tog på mamma.

Kram Moster

Janeth och Thyra sa...

:) Hihihi, vad du kan redan med kameran!!! Man blir så glad av se dig i byxa och hatt!!!

Puss och kram lilla vännen hälsar Thyra

Ps vad snygg du är i håret Annika,