söndag 28 september 2008

Grattis pappa!

Pappa fyller år idag. Så imorse smög jag och mamma in i sovrummet och sjöng för honom och gav honom presenter. Men vi började fira honom redan igår. Först kom mormor, morfar och Sessan. Jag fick ett pussel och en bok av dem som morfar läste för mig.



Sen kom Felicia, Anette och Magnus. Felicia fick också ett pussel.



Felicia tycker om att låna min bil.




Först fikade vi på god tårta, vetebröd, bullar och kakor. Jag fick också lite yoghurt och Felicia åt päron.




Sen lekte vi med mina leksaker.




Felicia gungade mig när jag satt i min babysitter.



Felicia fick vila lite med sin docka och min Teletubbie Po.


Sen myste vi ihop i fåtöljen.



Tack allihopa för en mysig dag.

2 kommentarer:

Anette sa...

Tack själva. Jättemysigt och så roligt Emilia och Felicia hade ihop. Idag är hela familjen tyvärr lite mer krassliga.

Janeth och Thyra sa...

Hej på er och Grattis i efterskott Freddan!! Roligt att få del av firandet och att få se sötkusinerna busa och ha det mysigt ihop!

*KRAMAR *