onsdag 29 juli 2009

Hos mormor och morfar

I måndags förmiddag åkte vi till mormor och morfar. Jag sprang direkt in till alla leksaker, och till kritorna och målarboken som de hade köpt, och brydde mig inte alls om att mamma och pappa åkte vidare efter ett tag. De skulle till Halmstad och ha en liten egen semester. De bodde på hotel Continental i Carl Philips kammare. Vilken tur att han inte kom dit när de var där.

De hann med en del shopping och njöt av god mat.

Jag hade jättekul i Mölle. Vi gick till lekplatsen och ner i hamnen, vi lekte mycket och åt god mat.

På tisdagen kom mamma och pappa igen. Efter fikat gick vi en tur till lekplatsen igen.


Även pappa vågade sig upp i klätternätet.

Jag hittade en borste som jag städade båten med.


Sen gick vi ner till hamnen. Jag och mamma tog en roddtur i ekan (som ligger på land).

Inga kommentarer: