lördag 16 augusti 2008

Sjuk

Nog för att man har hört talas om att man lätt blir sjuk av förskolan, men första veckan är väl att ta i. Jag var ledig från förskolan på fredagen eftersom fröknarna behövde utveckla sig. Och då börjar såklart snoret att rinna. Sen blev jag varm på kvällen och jag vaknade var 10:e minut och kallade på mamma. Så till slut fick jag komma ner i deras säng. Även där sov jag oroligt och nån gång vid 2 ville jag gå upp. Jag var vrålhungrig. Jag hade inte ätit så mycket på kvällen så en flaska välling räckte inte långt. Som tur var så fattade mamma att magen kurrade och gjorde en ny flaska välling. Så sen sov jag bättre.

I morse hade jag 39,7 grader i feber. Usch vad trött jag var. Så redan klockan 10 somnade jag i mammas famn. Mamma och pappa behövde också sova så vi myste gott tillsammans fram till lunch. Efter det har jag mått bättre även om jag fortfarande har feber och näsan rinner. Hoppas jag är bättre imorgon.

Inga kommentarer: