lördag 30 augusti 2008

Sjuk? Varför just idag?

Hej alla vänner. Jag såg verkligen fram emot att träffa några av er på kräftskivan i Munka-Ljungby. Istället har jag feber när jag vaknar och kräks upp frukosten två gånger om. Blä. Dessutom har pappa hosta och ont i halsen. Han är nog tröttare än mig. Så mamma tycker det är bäst att vi stannar hemma. Mamma har gjort ett fint sånghäfte som vi skulle ha med till kräftskivan. Så nu får jag hjälpa henne att skicka det till Anette så att hon kan skriva ut det istället.

Ha en trevlig dag allihopa. Jag saknar er.

2 kommentarer:

Anette sa...

Hej gumman. Inte roligt att vara sjuk. Vi sakande dig igår. Vi får träffas snart och leka. Sånghäftet var kanon. Vi sjön alla låtarna.

Kram Moster Anette

Janeth och Thyra sa...

Hej Emilia, oj vad du hade tyckt det var kul att leka med oss. Du kommer snart att bli bra . Puss på dig tjejen! Rolig bild du är så duktig både på att skriva på dator får jag säga ;)