lördag 30 augusti 2008

Det var inte bara en morgondipp

När jag skrev förra inlägget så var jag ganska pigg. Men det var väl Alvedonet som hjälpte till. Jag somnade redan 11.20 och sov ca 1 1/2 timme. När jag vaknade kom mamma och lade sig bredvid mig och vi låg och gosade och läste böcker. Mamma sa att hon började känna sig trött och plötsligt sov vi båda två. När jag vaknade så hade det gått över tre timmar sen jag somnade första gången. Mamma tog tempen på mig och plötsligt hade jag 40 graders feber. På morgonen hade jag bara drygt 38. Efter lite fika och medicin så somnade jag igen och sov ytterligare en timme.

Nu var jag lite piggare och orkade äta lite mat och leka lite. Innan jag lade mig hade jag 39.3 i feber och jag somnade snabbt i min säng 20.20. Hoppas jag mår bättre imorgon.

1 kommentar:

Linda sa...

Hej Emilia!

Tråkigt att du blev sjuk nu när vi skulle träffats. Vi saknade dig och dina föräldrar igår. Hoppas att du snabbt blir frisk igen!

Kram från Alice, Linda och Ola