måndag 10 augusti 2009

Tropicarium

På lördagen åkte vi till Tropicariet utanför Kolmården. Här fanns lösa apor, så vi fick gömma min napp så att de inte tog den.

Men de hoppade upp på min vagn. Det tyckte alla utom jag var roligt.

Nu ska jag titta på ormarna. Ser ni ormen i det runda fönstret?

Det fanns fina sköldpaddor.

Efter en lång stund så hittade vi en krokodil i vattnet.

Dessa stora papegojor tyckte jag var skrämmande.

Felicia, titta vad jag vågar. (Pst, den är inte riktig)

Efteråt njöt mamma av den här skapelsen.

Pappa var inte sämre han. Jag åt lite banan, drack Festis och somnade sen gott i vagnen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det syns att ni har haft en riktigt trevlig långhelg, med lite farliga inslag både ormar, krokodiler och små pojkvänner:)
Kram Birgitta.

Anette sa...

Mums vilka glassar!!!! Nä detta är inte Felicias favoritställe.

Janeth och Thyra sa...

Oh underbar ni så mysigt det ser ut .Liksom bilden av ett sommarläger ser man framför sig på era bilder. Vackert väder och massa barn och sötast av dom Emilia. Vilken underbar klänning! Bilden på bryggan ut var helt fantastsisk!

Hjärtliga kramar