måndag 3 augusti 2009

Rolig regnig dag med kusinerna

Idag har regnet nästan öst ner hela dagen. Men det gjorde ingenting då Felicia, Evelina och Anette kom på besök.

Jag och Felicia försvann snabbt upp på mitt rum. Felicia fick låna Skopis. Hon har också blivit förtjust i Byggare Bob sen hon fick låna min film när hon skulle till Sälen. Idag fick hon låna hem en till.

Efter lunchen lyckades mamma få mig att somna i hennes och pappas säng. Felicia somnade lång om länge i min säng. När vi alla var vakna igen blev det fika i uterummet.

Evelina lånade min nalle.


Mamma myser med Evelina.

Felicia lägger alla mina verktyg i väskan.

Innan de åkte hem underhöll Felicia mamma med lite piano.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å, så många söta flickor. Felicia blir nog pianist, titta bara som hon håller fingrarna på vänsterhanden:)
Kramiz Birgitta