fredag 15 maj 2009

En magisk musikstund

Eftersom jag och mamma var hemma själv när detta hände så har vi inga bildbevis, men hade vi haft det så hade ni sett mig vid pianot och mamma på klarinett!! Jag stod även för sången och vi framförde "Här kommer Pippi Långstrump" och "Sjörövarfabbe" för alla grannar som hörde genom de öppna fönstren. Mamma tyckte det kändes väldigt speciellt att spela tillsammans med mig. Det var även flera år sedan hon höll i sin klarinett. Tänk att det ska krävas lite nyfikenhet från mig angående den där väskan som den ligger i för att hon ska ta fram den. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att ni inte spelade in det, hade varit kul att lyssna och titta.
Kram Birgitta

Anette sa...

Vi ser fram emot kommande konserter. Kram

Anonym sa...

Får man vara med? :-)
Maria