lördag 8 november 2008

Morfars dag i Mölle

Idag har vi varit i Mölle och firat morfars Fars dag en dag i förväg. När vi kom fick jag en present med Musse och Pluto-figurer, samt Tingest. Ni som har sett Musses klubbhus vet vet det är. Efter Rorri så är det mitt favoritprogram så jag blev jätteförtjust över mina nya leksaker.


Mormor och morfar hade tagit fram mammas och Anettes gamla Briojärnväg, samt mammas bilgarage, och efter fikat så fick jag leka med dem och en massa små bilar. Det var jättekul.


Mormor hade fått en ny elefant som hade små lappar med siffror på. Jag och pappa tränade på att räkna till tre, fast jag envisas med att tycka att trean är en åtta.


I morse kände pappa att han hade lite ont i halsen och var lite trött. Under middagen kände han plötsligt att han blev sämre och han fick frossa. När vi kom hem så hade han över 39 graders feber. Undrar om det är jag som har smittat honom. Hoppas han blir bättre snart.

Tack mormor och morfar för en mysig dag.

2 kommentarer:

Linda sa...

Skönt att höra att Emilia är bättre! Hoppas att Fredrik också känner sig bättre idag. Inte roligt att ha feber.

Kram från Linda

Janeth och Thyra sa...

hALLÅ Emilia, fina saker du lekte med i Mölle hos Mormor och Morfar. Stor kram från din vän Thyra