torsdag 6 november 2008

En liten buse med sjukdom okänd.

Vi var på BVC i eftermiddags. De ville inte ha in oss i väntrummet om jag nu skulle ha någon smittsam sjukdom så vi fick vänta ute vid hissarna. Som tur var så finns där ett stort fönster som vetter mot busshållplatsen och vägen så det fanns mycket roligt att titta på.

Utslagen jag har vid munnen trodde sjuksköterskan var svinkoppor. Men prickarna på benen var hon inte säker på vad det var. Det är i alla fall inte vattenkoppor enligt henne. Jag har inte mycket till matlust så sköterskan sa att jag kanske har ont i halsen, och att jag kan ha halsfluss. Vi fick en tid hos läkaren imorgon så vi får se vad han säger. Jag är i alla fall väldigt pigg och orkade busa med bollen ikväll som ni ser. Jag har i alla fall starka tänder.

Inga kommentarer: