måndag 23 november 2009

Mamma adventspysslar

Idag har jag varit på dagis och mamma och pappa har jobbat. Det är så skönt att vi är friska igen. Mamma är lite rosslig i halsen och tappar rösten ibland men annars är hon pigg. Pappa har piggnat till efter vaccinationen i helgen och min temp höll sig under 37,5 idag.

Ikväll har mamma varit på advents- och julinspirerad kurs i blomsterbindning. Hon vill så gärna visa upp sina alster så här kommer dem.

En kompakt bukett med mosshjärta i mitten.

Dekoration med oasis i korg.

Krans med nyårskänsla till fönstret.

Jag och pappa tittade på Nicke Nyfiken på tv. När den var slut sa jag "Bara titta på en liten Spöket Laban innan jag ska lägga mig". När Spöket Laban var slut så tog jag mina saker som skulle med och gick upp till mitt rum. Pappa fick snällt hänga på.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöta arrangemang, jag beställer gärna några:)
Å, va skönt att ni piggnat till alla!
Kramar Birgitta.

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Så fina dom är Annika!!
Skönt att ni alla mår bra igen!
KRAM KRAM

Anette sa...

Tjusigt tjusigt. Då blev det lite julpyssel för dig iallafall. Kransen i fönstret väldigt fin. Kram

Janeth och Thyra sa...

Väldigt fina :) Roligt att få se !!Pyssel i Bjärred nånstans?

Kramar