fredag 3 april 2009

Vilken pärs


Innan lunch tog kirurgen bort min kateter. Efter det så har jag druckit en del men inte kissat. Jag somnade vid 17 och sov i över en timme. När jag hade ätit lite fick jag plötsligt jätteont. Min urinblåsa var full av urin. Efter allt för lång tid då mamma och pappa fick se mig vrida mig i smärtor så fick jag äntligen en ny kateter. Och som i ett trollslag blev det bra igen. Nu har pappa åkt hem och vi tittar på Pluto och festar på salta pinnar. Och du Felicia, de har Totte på film har också :). God natt.

2 kommentarer:

Anette sa...

Det var ju tur att du fick kateter igen. Inte roligt att ha så ont. Tur att de har film till dig. Visst är Totte rolig. Kram

Linda sa...

Stackars dig. Låter inte kul alls, men det var ju skönt att det snabbt blev bra när de satte kateter igen.
Tänker på dig!
Kram från Alice, Linda o Ola