torsdag 16 april 2009

Mormor och morfar på eftermiddagsbesök

Igår kom inte mamma själv och hämtade mig på dagis, utan mormor följde också med in. Hon fick se var min plats i kapprummet är, och hur det ser ut där vi äter och leker. Hon fick även träffa mina fröknar. Den första som hon träffade var dock Arvid. Han tyckte visst om mormor för han kom sen springande och mormor fick ta upp honom i famnen.

Utanför dagiset väntade morfar och Sessan. När vi kom hem hade solen kommit fram och vi fikade utomhus. Det tyckte jag var mysigt.


Man blir lite smulig av kex,


Jag fick en present. Mormor fick hjälpa mig med papperet.


Det var en fin "Upsy Daisy"-docka i. Jag inspekterade den bifogade lappen noga. Tyvärr fanns det inga bilder i den. Bäst att klippa bort den direkt.


Halv fem skulle mamma och pappa på utvecklingssamtal på dagis, så då lekte jag med mormor och morfar. Sen kom mamma hem igen och så njöt vi av varma mackor i uterummet. Det var också mysigt.

1 kommentar:

Anette sa...

Ser mysigt ut med fika ute.