söndag 16 januari 2011

Firande med mormor och morfar

Igår kom äntligen mormor och morfar och firade min 4-årsdag. Jag fick ett underlägg med Blixten och hans vänner. Det kan jag ha till både spel, pussel, när jag ritar mm.

Jag fick en fin Bamse-klocka.

Det blev även ett nytt Toy Story-spel. Figurerna ville jag såklart ha ut så fort som möjligt.

Bäst att läsa reglerna först.

Men innan vi hann spela så var det dags för fika. Jag och mamma hade gjort födelsedagstårta så att jag kunde blåsa ut ljusen. För första gången vågade jag smaka en tugga. Men jag tyckte det smakade hemskt. Men de andra verkade tycka den var god.

När jag hade ätit klart så pusslade jag själva spelplanen, och sen spelade jag, morfar och mamma.

Innan mormor och morfar skulle åka hem så lekte vi leksaksaffär. Det gör jag ofta nuförtiden.

Inga kommentarer: