måndag 3 januari 2011

4 år!

Igår fick vi ställa in firandet eftersom pappa blev sjuk. Och i natt vaknade jag med feber och diarré. Men mamma och pappa firade mig i morse med paketer och sång.

Jag fick legovägar och en låda med lego-klossar...

... och en verktygslåda där jag kan ha allt mitt lego.

Jag har varit väldigt pigg idag trots allt, så i förmiddags blev det en hel del legobygge och legosorterande. Pappas lego, som tidigare legat i påsar, åkte ner i min nya låda.

Genrep inför barnkalaset. Jag hjälper till.

Oj så lång den blev.

På eftermiddagen kom posten med brev från Småland. Piratkortet fick jag av farfar och Ingrid, medan Birgitta och Lasse skickade en Toy Story-tidning.


3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTISKRAMAR TILL DIG EMILIA! Tänka sig du har fyllt 4 år :) ....
Hoppas du fick en riktigt fin födelsedagdag igår och att du krya på dig!!


Hälsningar från Thyra och Janeth

Anette sa...

Ser ut som du blivit ordentligt grattad på födelsedagen. Härligt!! Hoppas vi kan ses snart. Stor kram

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

GRATTIS i efterskott Emilia!
Hoppas ni alla e friska nu!
Kramar från oss!