lördag 26 december 2009

Julafton

Redan på morgonen fick jag min första julklapp. Det var Postis Per och hans bil som jag fick från farfar och Ingrid.

Sen var det dags att packa väskan för att åka till Mölle. Vi skulle sova över där också så det var lite saker som skulle med. Jag t ex.

Sen blev det julklappsuppackning i Mölle.

Jag tyckte att mormors krubba behövde en ny vise man.

Det var inte bara jag som fick julklappar.



Jag fick Hoppetossa, Pippis pappas båt. Den gick direkt in som julklappsfavorit, fast det var den nog redan innan jul.





Jag fick ett spel också av mamma och pappa där man skulle samla ballonger. Det var jättekul.




Jag var uppe till halv tio ungefär. Sen somnade jag gott efter en godnattsaga av mormor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, oj, oj vilken fin Hoppetossa båt klart den blev den stora favoriten.
Lilla sötnos tur att vi träffas snart..
Kram Birgitta

Anette sa...

Vilken fin båt. Men vi har ju samma fina julklänning :). Kram Felicia