tisdag 22 december 2009

Äntligen! Kusinerna på besök.

Förra gången vi sågs var när vi firade pappas födelsedag i september. Sen har massor av sjukdom gjort det omöjligt. Så det var så kul att Felicia, Evelina och Anette äntligen kunde komma hit idag.

Vi försvann snabbt upp på mitt rum. En snabb tupplur först (på sådär 2 sekunder).

Vilken tur att jag har kvar mina leksaker från förr. Nu kunde Evelina låna dem.

Det är gott med mat.

Mamma bjöd på spaghetti och köttfärssås.

Vi fick ta upp varsin julklapp idag från varandra. Våra mammor ville ha ett fint kort med oss framför granen men det var inte det lättaste.

Jag fick Herr Nillson som mjukisapa.

Felicia fick boken om Pippi Långstrump. Felicia fick en rosa skallra i trä.

Sen blev det bus i mamma och pappas säng.


Titta, en fot. Den måste jag känna på, tänkte Evelina.





Inga kommentarer: