söndag 15 mars 2009

Tur till lekplatsen

I förmiddags gick jag, mamma och pappa ut. Först kom vi till en liten "lekstuga" som jag ville klättra på.


Alla har vi våra tekniker.
Äntligen uppe.


Sen gick vi vidare till lekplatsen. Jag och mamma klättrade upp i den mellanstora rutschkanan.


Vilken fart vi fick.


Jag fick även med pappa på en tur.


Jag ville såklart gunga också.


Äntligen fick jag åka den högsta kanan. Mamma och pappa fick hjälpa mig upp eftersom man måste klättra upp i en hög klätterställning.

Efter en stund kom det fler barn som ville klättra och åka. Jag tyckte det var lite jobbigt att de inte flyttade på sig för mig, utan att jag var tvungen att vänta på min tur. Men samtidigt är det spännande att titta på dem.

3 kommentarer:

Janeth och Thyra sa...

Härligt med lekplats EMILIA !!! Inte så många organiserade här i närheten precis och minns när jag själv var liten och kom till en lekplats helt fantatsisk kul är det ju !! Ja det verkar du också tycka Annika;)
KRAM TILL ER ALLA

Annika sa...

Ja, man har inte roligare än man gör sig. Kram.

Anette sa...

Härligt glada bilder. Kram