tisdag 3 mars 2009

Operation planerad

I förra veckan kom det plötsligt ett brev från sjukhuset i Lund. Det är nu dags för mig att opereras och nu går det plötsligt snabbt. På torsdag ska jag skrivas in på eftermiddagen. Sen får jag åka hem igen, men ta det lugnt och göra allt för att inte bli sjuk. Därför får vi tyvärr hoppa över Felicias släktkalas. På måndag är det dags för operation och sen får jag räkna med att stanna på sjukhuset ända till nästa helg. Så vi kanske missar Felicias kompiskalas också. Typiskt. Men har jag tur så kommer hon kanske och hälsar på mig där i veckan. Vi får se hur jag mår.

4 kommentarer:

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Hoppas operationen går bra!! Tänker på dig!! Kram från Filip!

Linda sa...

Det var snabbt, men det är kanske skönt att slippa gå och vänta så länge nu när ni väl vet att det ska bli av. Tråkigt att du missar kalasen, men det får vi ta igen en annan gång! Hoppas att du får roliga besök på sjukhuset. Vi har hört att det kommer clowner där ibland!
Vi tänker på dig och ser fram emot när vi träffas!
Kram från Alice, Linda och Ola

Anette sa...

Ja hoppas att vi kan träffas på sjukhuset eller att du kan komma på kalaset. Annars får vi ses därefter. Stor kram

Janeth och Thyra sa...

Hej Emilia :) Du är en stjärna och vi tänker massa på dig!! STORA RACERBILEN RORRI-KRAMEN från THYRA OCH JANETH