lördag 7 mars 2009

Felicia 2 år

På tisdag fyller Felicia 2 år och idag hade hon fest för släkten.

Jag hann pussla lite...


..innan det var dags för fika.


Felicia fick fin tårta med ballonger och ljus.


Vi orkade inte sitta still så länge. Snart var vi igång och busade i soffan.


Jag ville upp och leka i Felicias rum. Hennes slott med figurer är väldigt roligt. Jag tyckte trollkarlen såg ut som en tomte.


Sen byggde vi höga torn med de stora klossarna.


Felicia fick en trehjuling som jag lånade.


När Felicia ville cykla så lånade jag hennes rosa bil.


Felicia fick ett tält med Hello Kitty på. Oj vad roligt vi hade där inne. Det var nära att tältet välte.



Vi fick makaroner och köttbullar till kvällsmat.


De vuxna fick smörgåstårta.


Sen hann vi pussla ett pussel till som Anette hade när hon var liten.

2 kommentarer:

Anette sa...

Många fina bilder du hade. De får jag sno.

Janeth och Thyra sa...

Ja väldigt många finfina bilder :) Härligt... :) Kramis