tisdag 3 mars 2009

Helg med mormor och morfar

I lördags kväll skulle mamma och pappa på fest och jag fick inte följa med. Men det gjorde ingenting för jag fick åka till mormor och morfar istället. Vi åkte dit alla tre på förmiddagen. Jag hann leka lite innan vi skulle äta.

Där fanns pussel med konstiga bitar i olika former som inte satt fast i varandra. Det var kul men svårt.


Lådor blir perfekta parkeringshus med helikopterplatta på taket.


En liten modell.


Mmm. Mjölk i fin mugg.


Det är gott med mat.


Jag behöver nya större skor. Blir de här bra?

Efter lunchen åkte mamma och pappa hem. Vi gick ut och gick, gungade, matade ankorna, köpte en liten bil i hamnen, pusslade, målade, läste och tittade på tv. Jag sov gott i deras resesäng på natten. Till lunchen nästa dag kom mamma och pappa igen. Då fick de många kramar.

Inga kommentarer: