söndag 8 februari 2009

Thyra 2 år

Idag har jag varit på Thyras 2-års kalas med mamma. Felicia och två flickor som heter Elin och Klara var också där. Thyra älskar Pippi om möjligt ännu mer än mig och hon har Pippis hus som dockhus. Detta var jättekul att leka med. Thyra hade även en fin bondgård och traktor.









Vi blev bjudna på gott fika. Först fick jag bulle och kex med chokladfyllning som jag tyckte var jättegoda till mammas förvåning. Efter lite mer lek fick mamma tårta och jag fick en glasstrut med sojaglass. Ännu en gång förvånade jag mamma genom att nästan äta upp hela struten.


Innan vi gick hem fick vi alla presenter, precis som på Pippis kalas. Vi fick söta rosa block som vi kan skriva och rita i. Tack så mycket.


När vi skulle åka hem så ville jag köra bilen. Mamma sa att jag inte kunde starta bilen eftersom jag inte nådde ner till pedalerna, men jag var säker på att det skulle gå genom att trycka på växelspaken eller någon av alla knappar istället. Efter en stund gick jag dock med på att mamma körde som vanligt.


PS Jag ber om ursäkt för bildkvaliten. Eftersom mamma glömde sin kamera i Torekov så fick hon ta kort med mobilen (Förutom två kort som Janeth har skickat) och glömde sätta på blixten. Suck. DS.

Inga kommentarer: