tisdag 10 februari 2009

Mot det bättre

Efter en lite orolig natt så var det svårt att väcka mig imorse. Mamma och pappa ville se hur jag mådde innan mamma gick till jobbet. Jag var väldigt trött och hade svårt att hålla mig vaken under blöjbytet. Jag drack duktigt i mammas famn och åt även lite yoghurt. Sen somnade jag igen. Pappa började packa klart väskan till sjukhuset, för säkerhets skull. En del hade han redan packat igår kväll.

Efter en liten tupplur i mammas knä vaknade jag och kräktes. Sen piggnade jag plötsligt till och började prata, vilket jag inte gjort sen igår lunch ungefär. Nu ville jag pussla och då passade mamma på att gå till jobbet. Sen har jag och pappa tittat på tv och jag har även tagit någon tugga rostat bröd. Så det känns som om det vände där. Hoppas det fortsätter så.

1 kommentar:

Linda sa...

Hoppas att du mår bättre idag!

Kram från Alice