lördag 3 januari 2009

Nyår i Fleninge

På nyårsafton bar det av till Emma i Fleninge. Felicia, Anette, Magnus, Alice, Ola, Linda och Kalle var också där. Vi tre tjejer kröp direkt upp och satte oss i soffan.



Busiga Felicia.


Vi busade med Alice klossar.


Var är du Felicia? Tittut.


Dags för god mat. De vuxna fick tre rätter medan vi småttingar fick egen lyxmat med köttbullar, pasta, morötter och majs. Senare fick vi fruktsallad. Vi ville hellre leka än sitta vid bordet så länge.



Vi fick julklappar av snälla Emma.


En jättefin Pippi-ryggsäck. Pippi är en av mina nya favoriter.


Felicia får vara manekäng.


Även om vi ibland såg väldigt trötta ut så höll vi igång ganska bra alla tre.


Felicia och Alice gick och lade sig men jag ville vara uppe. Men till sist blev även jag trött och klockan 22 stupade jag i säng och sov sen som en stock.


Klockan tolv blev det bubbel och raketer.


Titta så fint.


Gott nytt år!


Dagen efter hann jag och Alice busa lite...


... innan vi åkte vidare till Mölle.

Inga kommentarer: