lördag 3 januari 2009

Jul igen i hos mormor och morfar

Eftersom vi firade jul i Småland, och morfar var sjuk förra lördagen, så hade vi inte bytt julklappar med mormor och morfar ännu. Så på nyårsdagen åkte vi till dem.


Först lekte jag med deras Brio-järnväg och Anettes gamla äpplehus.


Vi fick gott fika och jag fick en Kalle Anka och en Kajsa figur.


Sen började julklapps- utdelningen.


Jag fick en ritbräda där man kan rita med magnetpenna eller använda stämplar.


Mormors speldosor är spännande att titta på. Jag får inte leka med dem själv.


Vi gav en Sia-tomte till mormor. Kajsa och hästen fick hälsa på henne.


Jag fick ett stort parkeringshus. Det hade så många delar så mamma och pappa tyckte det var bäst att sätta ihop det hemma. Men de satte ihop ett plan i alla fall och det var jättekul att leka med.

Inga kommentarer: