tisdag 19 juli 2011

Tosselilla sommarland

Idag åkte vi till Tosselilla sommarland tillsammans med Linnéa och hennes familj. Här klättrar Linnéa och Ulrika högt uppe i luften.

Jag och pappa kommer efter.

Elias låg skönt i sin vagn, men han satt även i bärselen.

Tittut.

Till lunch blev det grillad korv. Jag och Linnéa åt tre var. Sen hade jag lite ont i magen.

Två tuffa brudar på sina hojar.

Dagens höjdpunkt var vattenlandet. Det var superkul att bada, och jag ville aldrig gå upp trots att det var lite kallt.

Jag och mamma åkte vattenrutschkana en gång.

Elias tog igen mycket sömn idag vilket gjorde att mamma hann bada en hel med mig.

När han sen vaknade så fick han ligga och åla på bordet lite. Även han vill ju röra sig nuförtiden.


Efter lite lek på en lekplats så åkte vi hemåt. Det blev kvällsmat på Max och hopp i deras hoppborg innan vi kom hem, trötta men mycket nöjda.

Inga kommentarer: