lördag 30 juli 2011

Semester i Mölle

Nu är jag på semester. Jo, jag är hos mormor och morfar och få rå om den helt själv. Jag har varit där sen i onsdags då mamma, pappa och Elias följde med mig dit.

En tur till lekplatsen hann vi med. Kapten Krok kollar utkiken från mastkorgen.

Innan de andra åkte hem blev det våfflor till fikar. Elias tycker det är kul att sitta med vid bordet. Han fick ett rån att slicka på.

Ska inte ni åka hem snart?

Elias ville upp i mammas famn efter ett tag.


Idag är det dock dags att åka hem igen. I eftermiddag åker jag, mormor och morfar till Bjärred.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi var oxå i Mölle,sov över och åkte vidare till Krapperups slott, Höganäs och Helsingborg. Vi vet inte var mormor och morfar bor, annars hade vi kunnat träffas. Krama och tacka mamma o pappa för det fina tackkortet vi fick.
Birgitta.