lördag 3 juli 2010

Vilshärad

Idag åkte vi till Vilshärad där vi har hyrt en stuga. Men först stannade vi i Halmstad och åt lunch. Jag passade på att gå balansgång runt fontänen med Europa och tjuren på Stora torget.

Här är vi framme i stugan. Pappa hämtar en stol så att han kan sitta och läsa i skuggan.

Jag hittade en liten sandlåda där jag kunde leka med mina bilar.

Välkommen till vår mysiga veranda.

Man blir så trött av att åka bil och av sommarvärmen. Så jag somnade redan innan kvällsmaten. Men efter en halvtimmes sömn, lite mat och gung i den roliga hänggungstolen så var jag på gång igen.

Så vi tog en cykeltur med stugans cyklar. Det är jättefint nere vid havet.

Vi cyklade bort till stranden och jag och mamma tog oss ett dopp. Klockan är halv nio på kvällen. Det är sommarlov det.


1 kommentar:

Anette sa...

Ser ju underbart ut. Vilken stuga! Verkat ha resurser. Felicia sov sen eftermiddagslur så hon somnade inte heller förrän ca 23 idag. Stannade ute i trädgården till 22. Ja det är sommar, härligt. Ha det riktigt bra. Kram