måndag 5 juli 2010

Äventyrslandet

Idag åkte vi till Äventyrslandet i Halmstad. Här finns många olika saker att göra.

Det första jag ville var att gå bort till sjörövarskeppet.

Men det här skeppet med bollkanoner var något av det roligaste i hela parken enligt mig.


Vem är läskigast?

Det var lite skrämmande att gå på hängbron så de stora dinosaurierna såg jag knappt.

Mamma hittade en stilig riddare.

Kolla, en hoppborg som är Musses klubbhus.

Lite lunch fick vi också ha. Det var otroligt lite folk där idag så vi behövde inte trängas någonstans.

Lyckan än gjord. På väg upp under Blixten McQueen.

Här kommer jag. Det här var också en favorit.

Dags för karusellerna. Jag åkte den här med skräckblandad förtjusning så det gick ganska fort och upp och ner.

Jag och pappa tog oss upp för en hög studskudde.

Vilken utsikt.


Vi var här i fyra timmar. Sen somnade jag gott i bilen och somnade om hemma i sängen. Man blir trött av äventyr.

Inga kommentarer: