fredag 9 juli 2010

Bad och golf

Dagen började med att jag och pappa klättrade upp och hämtade ner en av helokopter-snurrorna från taket. När jag fick höra att pappa skulle hämta stegen så berättade jag bestämt att "jag är bra på att hämta saker. Någon måste bara hjälpa mig lite".

Sen cyklade vi ner till stranden. Det blåste fortfarande en hel del men det var kul att plaska i strandkanten i alla fall. Mamma hjälpte mig att bygga vägar och tunnlar till bilarna.



På eftermiddagen åkte vi till Östra Stranden. Efter att ha promenerat förbi farfars gamla stuga så åt vi glass på Strandgården.

Sen spelade vi minigolf på Japan golf. Det var första gången för mig.

Pappa vann dagens tävling.

Jag tyckte det var jättekul, men så fick jag också spela med mina egna regler.

Mamma fick hjälpa mig ibland.




Imorgon åker vi från stugan till Värnamo.

Inga kommentarer: