söndag 3 januari 2010

Mera firande på eftermiddagen

På eftermiddagen kom mormor, morfar, Anette, Felicia och Evelina och jag fick ännu mer presenter.

Lyckan är gjord. Jag fick Kapten Långstrump med skattkistan och Herr Nilsson.


Jag fick en fin rosa vagga. Felicia bäddade till dockan.


Mumsigt med fika men jag hade inte ro att äta så mycket.

Blåsa ut ljusen i tårtan kunde jag, men jag ville inte äta den.



Sen ville vi upp och leka i mitt rum.

Min lilla söta glada kusin.

Felicia ville också vara med och leka med Hoppetossa. Jag ville dock inte låna ut vilka figurer som helst.


Redan innan gästerna hade gått började jag prata om att bada. Så fort de stängde dörren om sig så hoppade jag i plurret och lekte tills maten var klar. Sen åt jag massor med kyckling.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, vad synd att du bor så långt bort, jag hade gärna varit med och firat dig på din stora dag, din lilla gullunge, hoppas du har haft en riktigt mysig födelsedag!
Kramar i massor Birgitta.

Janeth och Thyra sa...

HEJ VÄNNEN! här kommer våra hälsningar i efterskott! Så härligt få se allt vad du gjorde och vilka fina presenter du fått. Det kommer fler, ses ju på söndag :) Så roligt!