lördag 23 januari 2010

Familjegympa

Idag har jag och mamma varit på gympa på Gerdahallen i Lund. Pappa följde också med och fotograferade. Först var det lite uppvärmning då vi skulle springa och hoppa. Jag blev först ledsen när musiken började och alla började springa. Så jag och mamma gick lugnt. Men det var kul att göra övningarna på golvet när vi skulle klappa oss i rumpan.

Efter uppvärmningen tog de fram en massa saker. Bollarna var roligast, både stora och små.

Här går jag balansgång. Först gick jag uppåt, sen över en lång ribba och sen gick jag ned igen.

I slutet fick vi åka "Pippi-pulka". En madrass viktes dubbelt och mamma drog den med ett hopprep . Det var kul. Jag satt och sjöng med i "Här kommer Pippi Långstrump" hela tiden.

Vi kommer säkert gå hit fler gånger.
Här finns fler bilder.

1 kommentar:

Anette sa...

Ser ju superskoj ut. Kram Moster