söndag 10 januari 2010

Kalas för kompisarna

Idag hade jag kalas för mina kompisar. Jag började direkt med att ta upp paket i hallen.

Linda och Alice kom hit.

Anette och Evelina också.

Wilmer och hans mamma Anna hittade ett pussel med Bamse och piratskepp. Wilmer tycker lika mycket om pirater som jag.

Vi bjöd på fika med bullar, kex, salta pinnar och frukt. Alla fick plats i vardagsrummet. Vi var åtta barn (med Evelina) och åtta vuxna.

Ninni underhöll när vi andra lekte på mitt rum.

Thyra lekte med min docka.

Här är alla samlade. Medurs från mig är det jag, Felicia, Josefin, Ninni, Thyra, Wilmer och Alice.

Alla sjöng "Vi gratulerar" för mig.

Sen fick vi godispåsar med snögubbar på. Det fanns en clementin, en Byggare Bob-tuta och en tablettask i.


När Felicia och Thyra skulle gå hem busade vi och kittlade pappa i hallen.


Tack allesammans för en rolig eftermiddag och för fina presenter.

Inga kommentarer: