måndag 11 april 2011

Elias 1 månad

Idag är Elias en månad gammal. Otroligt vad tiden går. Ja, gammal måste han ju vara, för han har börjat tappa håret. Han gör det framifrån och bakåt, inte som andra bebisar som sliter bort nackhåret. Nej, det har han än så länge kvar så han ser ut som en liten gubbe.

Elias är nu 59 cm lång och väger 5,2 kg. Han ler och skrattar allt mer när han ser oss. Han tittar mycket på mig när jag är i närheten. Han älskar att ligga i vagnen och blir lugn direkt när man lägger ner honom.



3 kommentarer:

Anette sa...

Grattis Elias!!!

Anonym sa...

Å, så mysig "liten" kille.Visst har han Emilias ögon eller kanske mammas?
Kram Birgitta.

Anonym sa...

Hej! Nu måste jag ge mig till känna. Jag är inne och följer er resa nu med ytterligare en liten familjemedlem. Grattis till er alla! Sofi heter jag och är kompis till Janeth och Thyra, vet inte om ni kommer ihåg mig sedan möhippa, bröllop osv. Kul att följa er nu då vi har fått en son 1 vecka efter att er lille Elias föddes.
Sköt om er!
//Sofi