söndag 20 mars 2011

Grattis mormor!

Igår var vi i Mölle och firade mormors födelsedag. Det bjöds på gott fika och jag åt två kanelbullar och en glasspinne.

Anette passade på att mysa med Elias. Felicia var väldigt nyfiken på den nya kusinen och ville också vara med.

Jag fick ett stort paket av kusinerna för att jag har blivit storasyster.

Evelina med sin älskade "bappen".

Mormor fick såklart presenter, bl a magneter som såg ut som små grytor.

Vi fick massor av fina saker till Elias. Jag fick hjälpa honom att ta upp paketen.

Mormor och Elias.

Morfar läste saga för mig och Felicia.

Sen tog vi en promenad i solen. Jag och Felicia drog Evelina i skrindan. Det var härligt vårväder och vi stannade såklart till vid lekplatsen.

Morfar fick mysa med Elias efter kvällsmaten.

Vi hann med lite Bolibompa också.

Nej, vi vill inte vara med på bild.

Inga kommentarer: