fredag 18 mars 2011

Bilder från senaste veckan

I onsdags fick mamma och Elias äntligen komma hem. Det var så härligt att åka hem alla fyra. Här kommer lite bilder från den senaste veckan.

Här är Elias helt nyfödd och både han och mamma tar igen sig.

Ett välförtjänt festfat till mamma och pappa.

En nyklädd Elias med en stolt pappa.

Elias tittar nyfiket på den nya världen.

I måndags fick jag hälsa på på sjukhuset. Jag hade med mig en present till Elias, en mjukis Buzz Lightyear. Jag ville direkt sätta den hos Elias i "baljan". All personal på avdelningen tyckte Buzz var så fin.

Jag fick en present av Elias också. En liten Snövit som man kan byta kläder på och en Toker och en liten kanin.

Elias vaktas av Buzz.

Elias fick låna min Snövit och Toker. Jag tror att Elias tyckte om Toker eftersom de båda är små och söta.

Första kortet hemma i Bjärred. Välkommen hem.

Inga kommentarer: