söndag 27 september 2009

Pappa firades

Imorgon fyller pappa år, men redan igår firade vi honom. Birgitta och farfar kom till lunch. Jag och Birgitta började med att läsa bok i soffan.

Sen blev det lunch med baguetter till de vuxna och ostmacka och fil till mig.


Pappa fick presenter. Även jag fick fina kläder och en bok med Nicke Nyfiken.

När mormor och morfar kom fick jag en bro till min Brio-järnväg.

Sen blev det fika i uterummet.

Morfar skojade med Evelina.

Även mamma och Evelina tog sig en pratstund.


Jag och Felicia fick fina hårband av farfar och Ingrid.

Pappa fick fler presenter.


Vi spelade memo innan maten. Felicia vann.

Jag, Felicia och Anette sjöng och spelade ur min Pippi sångbok.


Efter maten fick vi glass. Det är riktigt gott tycker jag, om den sitter på en pinne.

Fast det blev även nyttig banan i tv-fåtöljen.

Jag hämtade många leksaker till Evelina.

Hej lilla älskade kusin.










Ibland får man ju vara lite bebis igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, för en härlig dag, synd bara att vi måste åka hem lite tidigt. Det blir nog konserter i framtiden med 3 kusiner,det ska bli kul att titta på:)
Kramar till er alla Birgitta.

Anette sa...

Tack för mysig och rolig dag. Underbara klipp. Skoj och träffa smålänningarna också. Kram