lördag 19 september 2009

Solig dag på Kullaberg

När sommaren hänger kvar som den gör nu så måste man ju ut i det sköna vädret. Vi packade väskorna och åkte till Kullaberg. Vi parkerade vid Himmelstorp och gav oss in i skogen.

Var är Emilia?

Tittut. Här är jag.

Mysig lunch i gröngräset med underbar utsikt över Öresund.













Vi hittade många pinnar och massor med björnbär. Tyvärr var de fortfarande omogna.


Full fart mot bilen. Nu ska vi till mormor och morfar.

Efter fikat hann vi med en tur till lekplats och hamnen. "Du kör morfar?"

Jag passade på att vila lite. Jag sov bara 20 minuter i bilen hit.


På kvällen ville jag inte sitta i barnstolen, utan jag tyckte pallen var bättre.

Lite bus med morfar hann jag med innan vi åkte hem.


Jag somnade efter ett tag i bilen. När vi kom hem vaknade jag igen. Jag fick titta lite på tv medan jag fick pyjamas och borstade tänderna. Sen ville jag själv gå upp och lägga mig. Gäsp.

2 kommentarer:

Janeth och Thyra sa...

Godkväll i Munka, otroligt mysigt på er tur ser ni ut att haft. Jätttefina bilder :) , längtar till Mölle också nån dag :)

Era havsbilder hos er var magiska, hur har det gått med katten ? .. NI kan ta hand om den kanske ? Kramar i massor

Janeth och Thyra sa...

hihih godkväll i Bjärred är det korrekt ju,

Känner mig som rpegramledare för schlagerfestival som precis hämtat rösterna i Madrid och sen säger samma fast hon är Budapest typ ;) .. Ja ni fattar . God kväll God kväll på er alla därute :) *skrattar*
KRAM