söndag 28 juni 2009

En härlig sommardag i Munka-Ljungby

Vilken sommar vi har fått. Idag åkte vi till Munka-Ljungby för att träffa lilla Evelina för första gången. Och jag längtade så klart efter att leka med Felicia.

Vi fick sitta vid ett eget litet bord. Det serverades jordgubbar, bullar och macka.

Mamma hade kylväskan med sig och gjorde denna mumsiga marängtårta. Vi måste ju fira min nya lilla kusin.

Felicia fick också ett paket nu när hon blivit storasyster.

Evelina får vänta lite innan hon får smaka tårta.

Hon tog en tupplur i pappa Magnus famn istället.

Det är roligt att leka med Felicias rutschkana. Men jag vågar inte kliva upp och åka ner själv. Så jag klättrade mest upp och ner för stegen. Men när Magnua lyfte upp mig kunde jag åka.

Det är mumsigt med vindruvor.


Vi lekte i sandlådan också. Sen bar vi iväg alla sakerna till poolen vilket gjorde att det blev fullt med sand i vattnet.

Man kan hälla vatten på kanan också.

Full fart med spannen.

Oj vad roligt vi har det.

Anette fick lite paus när vi lekte och Evelina sov.

Det är kul att busa med gungorna. Men jag kommer inte upp på den själv.


Tack för en otroligt rolig dag.

Inga kommentarer: