söndag 26 december 2010

Julafton är här!

Äntligen julafton! Lite innan lunch så fick jag det första paketet. Spännande.

Det var Toy Story leksaksspelet. Bäst att läsa reglerna först.

Sen fick pappa en present av mig. Eftersom jag brukar låtsas att vi har krokodiler under bordet där hemma så fick det bli en marsipankrokodil istället för marsipangris.

Sen kom farfar, Ingrid, Marie och Johan och vi fick jullunch med dopp i grytan. Fast jag åt min macka som vanligt med smör och ost. Julskinkan var mumsigt god.


Det var spännande när tomten kom.

Jag vågade gå fram och hämta mina paketer men jag ville inte ta i hand.

Ingrid fick hjälpa mig att bära ett stort paket...

... som visade sig innehålla mina första skidor.


Jag fick så många fina julklappar. Tack så mycket allihopa.

Inga kommentarer: