fredag 24 september 2010

Biopremiär

Idag var det dags för mig att gå på bio för första gången. Vi skulle se Toy Story 3 med alla mina nya favoritfigurer. Jag har sett ettan och tvåan många gånger hemma.

Jag och pappa tog bussen till Malmö efter lunch. Jag var så trött så jag somnade även om jag inte sover middag längre. Jag kanske fortfarande är lite trött av förkylningen.

På bion träffade vi mamma som kom från jobbet. Här fanns mycket att titta på.

Vi köpte popkorn som vi tog med oss in i salongen. Det är mumsigt gott.

Jag tyckte filmen var jättebra. Mamma och pappa tyckte den var lite skrämmande ibland men jag verkar inte bry mig om det.

Efteråt gick vi till Jensens Böfhus och åt. Nu var jag jättetrött så det är tur att man får lite pyssel av dem. Lite mat gick det ner också.

Inga kommentarer: